ČASTÉ DOTAZY

Vaše nejčastější otázky a odpovědi na ně.

Jak dlouho dopředu si musím DJ objednat ?

Doporučuji co nejdříve. Občas se mi stává, že na stejný termín se sejde i několik poptávek najednou. Proto pokud už máte svůj termín jasný, zbytečně to neodkládejte. Běžně mám rezervace i na rok dopředu. Všechny mé obsazené termíny naleznete v tomto kalendáři.

Kolik zaplatíme za služby DJ a kdy se platí ?

Ceny jsou individuální a liší se dle Vámi vybrané služby. Obecně vzato se pohybují mezi 6.000 až 16.000 Kč. Můj honorář se skládá z fixní částky za hraní a moderování, případně i koordinování celého dne. V ceně je započítán čas přípravy písniček i údržba a opotřebení aparatury. Čas na přípravu a balení techniky nepočítám. Na základě Vaší poptávky vždy dostanete přesnou cenovou kalkulaci.

  • ZDARMA ke všem službám je doprava do 100 km od Trutnova, výrobník disco mlhy a bublinek.
  • ZDARMA ke svatbám a oslavám je i Fotokoutek, Svatební video a foto od DJe.
  • Záloha 3000 Kč se hradí dopředu (na účet) při závazné rezervaci a objednání mých služeb.
  • Doplatek za můj honorář je v den konání na místě, před zahájením produkce (v hotovosti).

Když později termín zrušíme, vrátíte nám zálohu ?

ZÁLOHA je rezervací termínu! V případě odřeknutí produkce ze strany odběratele před stanoveným datem (termínem akce), je záloha nevratná a propadá v plné výši ve prospěch dodavatele (DJe). Dodavateli tak vznikne ušlý zisk a peníze ze zálohy jsou pro něho jakési bolestné za zrušenou akci. 

Vratná záloha je pouze v případě zrušení termínu ze strany DJ.

Jak dlouho bude DJ hrát ?

Je to vždy na individuální dohodě s objednavatelem. Běžná délka mojí účasti na svatbách je cca 8-12 h. Začíná se prvním tancem novomanželů. Doba hraní se dá přizpůsobit a odvíjí se hlavně podle Vašich požadavků, může se jednat i o celý den (od ozvučení obřadu, přes podkres hostiny, až po večerní party). Moje účast na svatbách, oslavách, večírku, plese a jiných podobných akcí, končí v nočních hodinách, dle zájmu zúčastněných, nejdéle ve 2:00 h.

Bude DJ také moderovat ?

Jako profesionální DJ nejen odehraji, ale také odmoderuji jakoukoliv Vaši akci. Pokud budete pořádat svatební hry a soutěže, rád Vám je uvedu a pomohu moderovat. Je také vhodné, aby se do moderování a příprav her zapojil někdo ze svatebních hostů (obvykle svědci - nejlépe znají ženicha s nevěstou a většinou i nejvíc hostů). Rád Vám i poradím, kdy je vhodné soutěže zařadit a zajistím technické věci - bezdrátový mikrofon, hudební podkres. V případě speciálních požadavků na hudbu i ozvučení je dobré to napsat předem.

Jaké další služby nabízíte ?

Ozvučení obřadu, hudební podkres k hostině, moderování na všech akcí. Na svatbách (při celodenní účasti) a narozeninových oslavách jako bonus ZDARMA ode mě dostanete fotky a krátké sestříhané video (tento bonus je poskytnut pouze na základě předem oboustranné dohody).

Ve spolupráci s JiriSejkora.eu - Svatební fotograf, nabízím cenově výhodný balíček DJ + fotograf.

Máte možnost ozvučit náš obřad ?

Ano, tuto službu u mě máte ZDARMA při objednání DJe na celodenní účast. Ozvučení obřadu na svatbách, kde se obřad odehrává v exteriéru či interiéru není problém. Součástí této služby je nejen zajištění hudebního podkresu a pouštění písniček pro jednotlivé části obřadu i po něm, ale také možnost ozvučení oddávajícího bezdrátovým mikrofonem. Na místě obřadu je potřeba pro DJ připravit jeden stůl (o min. šířce 1 m) a v rozumné vzdálenosti dostupnou zásuvku 230V. Písničky pro obřad je nutné připravit předem na základě e-mailu s popisem průběhu obřadu. V případě nepříznivého počasí je nutné zajistit zastřešení místa, kde stojí aparatura.

Hrajete také v klubech a diskotékách ?

Jsem specializovaný jako "Svatební DJ", proto hraji převážně na akcích typu: svatby, oslavy, večírky, plesy, atd. Všude tam, kde není potřeba mixovat hudbu a hrát jen jeden hudební styl celý večer. Mám rád bližší kontakt s lidmi a pestrý výběr muziky, což mi kluby a diskotéky neumožní. Nabídky od klubů odmítám!

Může DJ hrát i venku ?

Ano, při příznivém počasí mohu hrát kdekoliv, pouze je potřeba vhodným způsobem zajistit moje místo (např. řádně zakotveným party stanem, velkým slunečníkem), aby nedošlo k poškození techniky (deštěm, prachem, neukázněnými hosty, atd.) V případě ozvučení obřadu pak požaduji navíc menší stůl a u něj přivedeno 230V.

Co vše máme pro DJ zajistit a jak dlouho trvá jeho příprava ?

Zajistit volný prostor, odkud bude DJ hrát (cca 3x2 m) s dobrou dostupností zásuvky 230V. Volné parkovací místo pro osobní auto DJe v dobré blízkosti. Pokud k Vám přijedu v PLNÉ VÝBAVĚ, pak moje příprava trvá zhruba 1,5 hodiny. Součástí mojí aparatury je i vlastní rozkládací stůl. Pokud si mě objednáte na kratší účast (pouze od večerní párty), nebo bude malý prostor na tanec, pak požaduji mít navíc pro mě připravený stůl (o min. šířce 1 m) a v tomto případě pak jezdím se ZÁKLADNÍ VÝBAVOU kde příprava trvá cca 35 minut.

Co je PLNÁ / ZÁKLADNÍ výbava techniky a jaký je cenový rozdíl ?

PLNÁ výbava je celá kompletní technika: zvuková aparatura s vlastním skládacím stolem, více světelných efektů a dekorační nasvícení. Součástí je i bublifuk a výrobník mlhy. Tato varianta se používá pro Svatby, či slavnostní akce, převážně s celodenní účastí a velké prostory, sály.

ZÁKLADNÍ výbava je ořezaná technika se základními světly (není zde vlastní skládací stůl), vše ostatní je jinak stejné jako u PLNÉ výbavy. Zde požaduji mít připravený stůl (o min. šířce 1 m). Tato varianta se používá pro kratší akce, oslavy, večírky, zábavy či malé prostory a svatby s kratší účastí.

U obou variant se cenově nezohledňuje množství použité techniky při výsledné kalkulaci!

Více informací O mně.

Může se DJ během účasti přemístit s aparaturou na jiné místo ?

Bohužel to NELZE. Během celé délky mojí účasti bude aparatura postavená na předem dohodnutém místě a poté již nebude možné s ní jakkoliv manipulovat či přesouvat na jiné místo! Aparatura se každým přesunem opotřebovává. Navíc se snažím, aby vše bylo oku lahodné a nebyly vidět žádné kabely a bylo to pěkné. Proto mi přípravy zaberou nějaký potřebný čas, tudíž je potom nemožné se někam znovu přesouvat a další hodiny čekání znovu vše ladit a nastavovat. (Výjimkou jsou pouze svatby u kterých zvučím obřad, kde se poté aparatura přenáší na finální místo pro taneční zábavu.)

Můžeme si říct o konkrétní písně, vlastní playlist ?

Ano, určitě je dobré sepsat vaše oblíbené písničky, interprety a hudební styly. Nemusí to být dlouhý seznam, jde spíše o představu toho, jaký máte hudební vkus a co preferujete. Také můžete dát najevo, které písně a interprety nechcete slyšet a sepsat tzv. Blacklist. Určitě ale nechte DJovi prostor také pro vlastní kreativitu.

Je potřeba se osobně setkat s DJem ?

Není to nezbytně nutné, osobní schůzky nevyžaduji, protože na spoustě věcí se lze domluvit přes e-maily, telefonní hovor, případně přes zprávy. Pokud si mě objednáte a přesto pak budete chtít se mnou osobní schůzku, nebudu se tomu bránit a rád za Vámi přijedu (třeba na půl cesty).

Rozhodně nejezdím na schůzky informačního charakteru, kde se teprve budete rozhodovat zda si mě vyberete za DJe. Z hlediska časové náročnosti, četnosti poptávek a pracovní vytíženosti na to není čas. Veškeré podstatné informace naleznete přímo na tomto webu či sociálních sítích.

Budeme s vámi podepisovat smlouvu ?

Ano, v dnešní době je to i celkem nutnost. Smlouva chrání obě strany, máte tak záruku toho, že dojde k řádnému splnění podmínek a uskutečnění produkce. Je spousta případů, že mnoho DJ odřekne na poslední chvíli svoji účast a tím vzniknou problémy na základě toho, že neměl ani s vámi sepsanou smlouvu. Moje smlouva na všechno myslí a je právoplatná. Jak moje smlouva vypadá a co vše obsahuje, je k nahlédnutí zde:

Smlouva o provedení hudební produkce 

Jaký je další postup, když se rozhodneme pro Vás ?

Zaujala vás moje nabídka a chtěli byste využít mých služeb? 

Pak stačí vyplnit a odeslat tento Kontaktní formulář. Ozvu se Vám v co nejkratším čase a pokud budu mít vámi zvolený termín volný, dohodneme v dalších e-mailech podrobnosti, vytvoříme objednávku a oboustranně podepíšeme řádnou Smlouvu o provedení hudební produkce, upřesnili bychom si výběr hudby a organizační věci. Další postupy jsou individuální, komunikace prostřednictvím e-mailu, telefonu, nebo na messengeru.

.

NENAŠLI JSTE ZDE ODPOVĚĎ NA SVOJI OTÁZKU ?