ČASTÉ DOTAZY
Vaše nejčastější otázky a odpovědi na ně.
Jak dlouho dopředu si musím DJ objednat ?
Doporučuji co nejdříve. Občas se mi stává, že na stejný termín se sejde i několik poptávek najednou. Potom upřednostním tu, která byla jako první. Proto pokud už máte svůj termín jistý, zbytečně to neodkládejte. Běžně mám rezervace i na rok dopředu. Všechny mé obsazené termíny naleznete v tomto kalendáři.
Kolik zaplatíme za služby DJ a kdy se platí ?
Ceny jsou individuální a liší se dle Vámi vybrané služby. Obecně vzato se pohybují mezi 10.000 - 17.000 Kč. Můj honorář se skládá z fixní částky za hraní a moderování, případně i koordinace. V ceně je započítán čas přípravy písniček, údržba a opotřebení aparatury, příprava i balení techniky. Neúčtuji žádné hodinové sazby. Na základě Vaší poptávky vždy dostanete přesnou cenovou kalkulaci.
- ZDARMA ke všem službám je doprava do 100 km od Trutnova, výrobník disco mlhy a bublinek.
- ZDARMA ke svatbám a oslavám je i sestříhané krátké video a foto od DJ.
- Rezervační poplatek 3000 Kč se hradí dopředu (na účet) při závazném objednání mých služeb.
- Doplatek za můj honorář je v den konání na místě, před zahájením produkce (v hotovosti).
Vrátíte nám peníze za rezervační poplatek, když termín později u vás zrušíme ?
REZERVAČNÍ POPLATEK je nevratný! V případě odřeknutí produkce ze strany odběratele před Vámi rezervovaným datem (termínem akce), je tento poplatek nevratný a propadá v plné výši ve prospěch dodavatele (DJe). Dodavateli i tak vznikne ušlý zisk za zrušenou akci.
Rezervační poplatek je vratný pouze v případě zrušení termínu ze strany DJ.
Co je rezervační poplatek ?
Rezervační poplatek je jistá forma úhrady zálohy k blokaci Vámi požadovaného termínu.
Jak dlouho bude DJ hrát ?
Je to vždy na individuální dohodě s objednavatelem. Běžná délka mojí účasti na svatbách je cca 8 - 12 h. Začíná se prvním tancem novomanželů. Doba hraní se dá přizpůsobit a odvíjí se hlavně podle Vašich požadavků, může se jednat i o celý den (od ozvučení obřadu, přes podkres hostiny, až po večerní party). Moje účast na všech akcích končí v nočních hodinách, dle zájmu zúčastněných, nejdéle ve 2:00 h.
Bude DJ také moderovat ?
Jako profesionální DJ nejen odehraji, ale také odmoderuji jakoukoliv Vaši akci. Pokud budete pořádat svatební hry a soutěže, rád Vám je uvedu a pomohu moderovat. Je také vhodné, aby se do moderování a příprav her zapojil někdo ze svatebních hostů (obvykle svědci - nejlépe znají ženicha s nevěstou a většinou i nejvíc hostů). Rád Vám i poradím, kdy je vhodné soutěže zařadit a zajistím technické věci - bezdrátový mikrofon, hudební podkres. V případě speciálních požadavků na hudbu i ozvučení je dobré to napsat předem.
Jaké další služby nabízíte ?
Ozvučení obřadu, hudební podkres k hostině, moderování na všech akcí. Na svatbách (při celodenní účasti) a narozeninových oslavách jako bonus ZDARMA ode mě dostanete fotky a krátké sestříhané video (tento bonus je poskytnut pouze na základě předem oboustranné dohody).
Spolupráce s ostatními dodavateli (fotograf, kameraman, vizážistka, atd.)
Máte možnost ozvučit náš obřad ?
Ano, tuto službu u mě máte ZDARMA při objednání DJe na celodenní účast. Ozvučení obřadu na svatbách, kde se obřad odehrává v exteriéru či interiéru není problém. Součástí této služby je nejen zajištění hudebního podkresu a pouštění písniček pro jednotlivé části obřadu i po něm, ale také možnost ozvučení oddávajícího bezdrátovým mikrofonem. Na místě obřadu je potřeba pro DJ připravit jeden stůl (o min. šířce 1 m) a v rozumné vzdálenosti dostupnou zásuvku 230V. Písničky pro obřad je nutné připravit předem na základě e-mailu s popisem průběhu obřadu. V případě nepříznivého počasí je nutné zajistit zastřešení místa, kde stojí aparatura.
Hrajete také v klubech a diskotékách ?
Jsem specializovaný jako "Svatební DJ", proto hraji převážně na akcích typu: svatby, oslavy, večírky, plesy, eventy. Všude tam, kde není potřeba mixovat hudbu a hrát jen jeden hudební styl celý večer. Mám rád bližší kontakt s lidmi a pestrý výběr muziky, což mi kluby a diskotéky neumožní. Nabídky od klubů odmítám!
Může DJ hrát i venku ?
Ano, při příznivém počasí mohu hrát kdekoliv, pouze je potřeba vhodným způsobem zajistit moje místo (např. řádně zakotveným party stanem, velkým slunečníkem), aby nedošlo k poškození techniky (deštěm, prachem, větrem, neukázněnými hosty, atd.) V případě ozvučení obřadu pak požaduji navíc menší stůl a u něj přivedeno 230V.
Co vše máme pro DJ zajistit a jak dlouho trvá jeho příprava ?
Zajistit volný prostor, odkud bude DJ hrát (cca 3x2 m) s dobrou dostupností zásuvky 230V. Volné parkovací místo pro osobní auto DJe v dobré blízkosti. Pokud k Vám přijedu v PLNÉ VÝBAVĚ, pak moje příprava trvá zhruba 1,5 hodiny. Součástí mojí aparatury je i vlastní rozkládací stůl. Pokud si mě objednáte na kratší 8 h. účast a méně (večerní párty), nebo bude malý prostor na tanec, pak požaduji mít navíc pro mě připravený stůl (o min. šířce 1 m) a v tomto případě pak jezdím se ZÁKLADNÍ VÝBAVOU kde příprava trvá cca 35 minut.
Co je PLNÁ / ZÁKLADNÍ výbava techniky a jaký je cenový rozdíl ?
PLNÁ výbava je celá kompletní technika: zvuková aparatura s vlastním skládacím stolem, více světelných efektů a dekorační nasvícení. Součástí je i bublifuk a výrobník mlhy. Tato varianta se používá pro Svatby, či slavnostní akce, převážně s celodenní účastí a velké prostory, sály.
ZÁKLADNÍ výbava je technika v menším rozsahu se základními světly (není zde vlastní skládací stůl), vše ostatní je jinak stejné jako u PLNÉ výbavy. Zde požaduji mít připravený stůl (o min. šířce 1 m). Tato varianta se používá pro kratší akce, oslavy, večírky, zábavy či malé prostory a svatby s 8 h. účastí.
U obou variant se cenově nezohledňuje množství použité techniky při výsledné kalkulaci!
Více informací O mně.
Může se DJ během účasti přemístit s aparaturou na jiné místo ?
Bohužel to NELZE. Během celé délky mojí účasti bude aparatura postavená na předem dohodnutém místě a poté již nebude možné s ní jakkoliv manipulovat či přesouvat na jiné místo! Aparatura se každým přesunem opotřebovává. Navíc se snažím, aby vše bylo oku lahodné a nebyly vidět žádné kabely a bylo to pěkné. Proto mi přípravy zaberou nějaký potřebný čas, tudíž je potom nemožné se někam znovu přesouvat a další hodiny čekání znovu vše ladit a nastavovat. (Výjimkou jsou pouze svatby u kterých zvučím obřad, kde se poté aparatura přenáší na finální místo pro taneční zábavu.)
Můžeme si říct o konkrétní písně, vlastní playlist ?
Ano, určitě je dobré sepsat vaše oblíbené písničky, interprety a hudební styly. Nemusí to být dlouhý seznam, jde spíše o představu toho, jaký máte hudební vkus a co preferujete. Také můžete dát najevo, které písně a interprety nechcete slyšet a sepsat tzv. Blacklist. Určitě ale nechte DJovi prostor také pro vlastní kreativitu.
Je potřeba se osobně setkat s DJem ?
Není to nezbytně nutné, osobní schůzky nevyžaduji, protože na spoustě věcí se lze domluvit přes e-maily, telefonní hovor, případně přes zprávy. Pokud si mě objednáte a přesto pak budete chtít se mnou osobní schůzku, nebudu se tomu bránit a rád za Vámi přijedu (třeba na půl cesty).
Rozhodně nejezdím na schůzky informačního charakteru, kde se teprve budete rozhodovat zda si mě vyberete za DJe. Z hlediska časové náročnosti, četnosti poptávek a pracovní vytíženosti na to není čas. Veškeré podstatné informace naleznete přímo na tomto webu či sociálních sítích.
Budeme s vámi podepisovat smlouvu ?
Ano, moje smlouva chrání obě strany, máte tak záruku toho, že dojde k řádnému splnění podmínek a uskutečnění produkce. Je spousta případů, že mnoho DJ odřekne na poslední chvíli svoji účast a tím vzniknou problémy na základě toho, že neměl ani s Vámi sepsanou smlouvu. Moje smlouva na všechno myslí a je právoplatná, k nahlédnutí zde: Smlouva o provedení hudební produkce
Jaký je další postup, když se rozhodneme pro Vás ?
Zaujala vás moje nabídka a chtěli byste využít mých služeb?
Pak stačí vyplnit a odeslat tento Kontaktní formulář. Ozvu se Vám v co nejkratším čase a pokud budu mít Vámi zvolený termín volný, dohodneme v dalších e-mailech podrobnosti, vytvoříme objednávku a oboustranně podepíšeme Smlouvu o provedení hudební produkce, upřesnili bychom si výběr hudby a organizační věci. Další postupy jsou individuální, komunikace prostřednictvím e-mailu, telefonu, nebo na messengeru.
.
NENAŠLI JSTE ZDE ODPOVĚĎ NA SVOJI OTÁZKU ?