ČASTÉ DOTAZY

Vaše nejčastější otázky a odpovědi na ně.

 

Kolik zaplatíme za služby DJ ?

Ceny za DJ jsou individuální a liší se dle vámi vybrané služby. Můj honorář se skládá z fixní částky za vlastní hraní včetně moderování a dopravy. V ceně je započítán i čas přípravy písniček, starání se o aparaturu a její opotřebení (DJ musí také udržovat svoji aparaturu: kontrola kabelů, čištění). DJ tráví nemálo času hledáním nové hudby a organizací hudebního archivu, hraní na jakékoliv akci je prací a zabírá tak i osobní volno zejména o víkendech a to i v nočních hodinách. Na základě vaší poptávky vždy dostanete individuální cenovou nabídku.


Je potřeba si vás objednat dopředu ?

Určitě ano, čím dříve, tím lépe, abyste měli jistotu, že váš termín nebude brzy obsazen někým jiným. Termíny se u mě rychle zaplňují a mnohdy na stejný termín se sejde i několik poptávek najednou. Běžně mám už rezervace i na rok dopředu. K závaznému objednání a rezervaci vašeho termínu se dopředu skládá záloha 2000 Kč, která bude odečtena z celkové ceny. Obsazenost termínů naleznete v tomto odkazu.


Nabízíte i jako možnost ozvučit náš obřad ?

Ano, je to ale služba navíc a je s tím potřeba počítat. Ozvučení obřadu na svatbách, kde se obřad odehrává v exteriéru či interiéru není problém. Součástí této služby je nejen zajištění hudebního podkresu a pouštění písniček pro jednotlivé části obřadu i po něm, ale také možnost ozvučení oddávajícího bezdrátovým mikrofonem. Na místě obřadu je potřeba zajistit jeden stůl a zásuvku 230V v dosahu. Písničky pro obřad je nutné připravit předem na základě e-mailu s popisem průběhu obřadu. V případě nepříznivého počasí je nutné zastřešení místa, kde stojí aparatura. 


Jaké další služby nabízíte ?

Foto koutek, nebo videoprojekci a tomu podobné služby u mě opravdu nehledejte. Jsem DJ a svoji práci se věnuji na plno bez těchto věcí. Z dalších služeb co např. nabízím je ozvučení obřadu, hudební podkres k hostině, moderování, hraní nejen na svatbách ale i na veřejných či soukromých akcí (oslavy, večírky, atd.) Součástí mojí produkce je světelná technika s paprskovými a laser efekty, výrobníkem umělé mlhy a bublifukem.


Jste DJ, který i moderuje ?

Jako profesionální DJ mohu nejen odehrát, ale také moderovat vaši akci. Např. vhodně uvedu další píseň, oznámení, sdělení s věnováním, svatební soutěže a hry. Rád Vám poradím, kdy je vhodné soutěže zařadit a zajistím technické věci - bezdrátový mikrofon, hudební podkres. Svatební hry a soutěže obvykle připravují svědci. V případě speciálních požadavků na hudbu nebo ozvučení je dobré to napsat předem.


Jaká je délka účasti DJ na svatbě a jiných akcí ?

Běžně se na svatbě hraje od 17 do 1 h. Začíná se prvním novomanželským tancem ženicha a nevěsty. Doba hraní se ale samozřejmě dá přizpůsobit a odvíjí se hlavně podle vašich požadavků, může se jednat i o celý den (od ozvučení obřadu, přes hudební podkres k obědu, až po večerní - noční zábavu). Moje účast na jakékoliv akci končí v nočních hodinách, nejdéle však ve 2 h. Na ostatních akcí je délka účasti DJ vždy na individuální dohodě s objednavatelem.


Co je potřeba na místě zajistit pro DJ a jak dlouho trvá příprava aparatury?

Příprava zvukové a světelné techniky trvá zhruba 35 minut. Je potřeba, aby DJ měl připravený vyhrazený prostor potřebný pro techniku, který zabere asi 3 x 1,5 m. Aparatura, kterou vozím je skladná a její instalace je poměrně rychlá. Součástí mojí aparatury je i rozkládací stůl s rampou na světla. Pokud to malá kapacita prostoru nedovolí, pak požaduji navíc menší stůl. Jediné co od vás potřebuji je mít dobrou dostupnost el. zásuvky 230V v rozumném dosahu a vyhrazené jedno parkovací místo pro osobní auto DJe. V případě ozvučení obřadu pak požaduji jeden menší stůl a u něj přivedeno 230V. U svateb v exteriéru musí být místo DJe zakryto party stanem, nebo velkým slunečníkem apod.


Můžeme si říct o konkrétní písničky, poslat vlastní playlist ?

Ano, je to jedna z náležitostí, které s vámi probírám, když si mě objednáte. Určitě je dobré sepsat vaše oblíbené písničky a hudební styly. Nemusí to být dlouhý seznam, jde spíše o představu toho, jaký máte hudební vkus a co preferujete. Také můžete dát najevo, které písničky a interprety nechcete na svatbě, nebo oslavě slyšet. Určitě ale nechte DJovi prostor také pro vlastní kreativitu.


Je potřeba osobní schůzka s DJ ?

Osobní schůzka není nutná a osobně ji nevyžaduji, protože spousta věcí se dá vyřešit přes e-maily, telefonní hovor, případně přes zprávy. Pokud si mě objednáte a přesto pak budete chtít se mnou osobní schůzku, nebudu se tomu bránit a rád přijedu (když se bude jednat o větší vzdálenost, bude výsledná cena navíc navýšena o dopravu na schůzku). 

Rozhodně nejezdím na schůzky informačního charakteru, kde se teprve budete rozhodovat, zda si mě vyberete či nikoliv. Z hlediska časové náročnosti a četnosti poptávek na to není čas. Veškeré informace, např. to jak vypadám, videa z akcí, fotky a recenze najdete přímo na tomto webu nebo sociálních sítí.


Pokud se rozhodneme pro vás, jaký je další postup ?

Zaujaly vás recenze a moje maličkost? Jestli ano a chtěli byste mě využít na jakoukoliv akci, pak stačí na těchto stránkách vyplnit Kontaktní formulář a já se vám v co nejkratším čase ozvu. Pokud se na všem dohodneme a budu mít termín volný, pak v dalším e-mailu bychom společně vytvořili objednávku a upřesnili si podrobnosti ohledně výběru hudby a organizační věci. Další postupy jsou individuální, komunikace prostřednictvím e-mailu, telefonu, nebo na messengeru.


NENAŠLI JSTE ZDE ODPOVĚĎ NA SVOJI OTÁZKU ?