ČASTÉ DOTAZY

Vaše nejčastější otázky a odpovědi na ně.

 

Kolik zaplatíme za služby DJ ?

Ceny jsou individuální a liší se dle vámi vybrané služby. Můj honorář se skládá z fixní částky za vlastní hraní včetně moderování. Doprava je u mě zdarma do okruhu 100 km. V ceně je započítán i čas přípravy písniček, údržba a čištění aparatury i její opotřebení. DJ tráví nemálo času hledáním nové hudby a organizací hudebního archivu. Na základě vaší poptávky vždy dostanete individuální cenovou nabídku.


Jak dlouho dopředu je potřeba si vás objednat ?

Doporučuji co nejdříve, protože už brzy může být váš termín obsazený. Často se stává, že na stejný termín se sejde i několik poptávek najednou. Běžně mám rezervace i na rok dopředu. K závazné rezervaci vašeho termínu se vybírá záloha 2000 Kč předem na účet, která bude poté při doplatku odečtena z celkové ceny. Obsazenost termínů naleznete v tomto odkazu.


Je možností od vás také ozvučit náš obřad ?

Ano, je to ale služba navíc a je s tím potřeba počítat. Ozvučení obřadu na svatbách, kde se obřad odehrává v exteriéru či interiéru není problém. Součástí této služby je nejen zajištění hudebního podkresu a pouštění písniček pro jednotlivé části obřadu i po něm, ale také možnost ozvučení oddávajícího bezdrátovým mikrofonem umístěném na stativu. Na místě obřadu je potřeba zajistit jeden stůl a zásuvku 230V v dosahu. Písničky pro obřad je nutné připravit předem na základě e-mailu s popisem průběhu obřadu. V případě nepříznivého počasí je nutné zajistit zastřešení místa, kde stojí aparatura. 


Jaké další služby nabízíte ?

Z dalších služeb co nabízím je ozvučení obřadu, hudební podkres k hostině, moderování, hraní nejen na svatbách ale i na veřejných či soukromých akcí atd. Součástí mojí produkce je světelná technika s paprskovými a laser efekty, výrobníkem umělé mlhy a bublifukem. Nasvícení aparatury v barvě vaší svatby.


Jste DJ, který i moderuje ?

Jako profesionální DJ mohu nejen odehrát, ale také moderovat vaši akci. Např. vhodně uvedu další píseň, oznámení, sdělení s věnováním, moderování svatebních her a soutěží. Rád Vám poradím, kdy je vhodné soutěže zařadit a zajistím technické věci - bezdrátový mikrofon, hudební podkres. Svatební hry a soutěže obvykle připravují svědci. V případě speciálních požadavků na hudbu nebo ozvučení je dobré to napsat předem.


Jaká je délka účasti DJe na svatbě a jiných akcí ?

Běžná délka mojí účasti na svatbách je 8 - 9 h. Začíná se prvním novomanželským tancem ženicha a nevěsty. Doba hraní se ale samozřejmě dá přizpůsobit a odvíjí se hlavně podle vašich požadavků, může se jednat i o celý den (od ozvučení obřadu, přes hudební podkres k obědu, až po večerní, noční zábavu). Moje účast na jakékoliv akci končí v nočních hodinách, nejdéle ve 2:00 h. Na ostatních akcí je délka účasti DJe vždy na individuální dohodě s objednavatelem.


Hrajete také v hudebních klubech a diskotékách ?

Jsem Svatební DJ specializovaný hlavně na svatby a oslavy, soukromé, veřejné či firemní akce. Nejsem klubový DJ a tak mě nikdy nenajdete na akcích v hudebních klubech ani na pravidelných diskotékách.


Co je potřeba na místě zajistit pro DJe a jak dlouho trvá příprava aparatury?

Pokud k vám přijedu v plné výbavě, pak příprava zvukové a světelné techniky trvá zhruba 60 minut. Je potřeba, aby DJ měl připravený vyhrazený prostor potřebný pro techniku, který zabere asi 3x2 m. Aparatura, kterou vozím je skladná a její instalace je poměrně rychlá. Součástí mojí aparatury je i rozkládací stůl s rampou na světla. Pokud to malá kapacita prostoru místa nedovolí, pak požaduji mít navíc připravený menší stůl (min. rozměry 100x60 cm) a v tomto případě pak jezdím s menší výbavou kde příprava trvá do 35 minut. Jediné co od vás potřebuji je mít dobrou dostupnost el. zásuvky 230V v rozumném dosahu a vyhrazené jedno parkovací místo pro osobní auto DJe. V případě ozvučení obřadu pak požaduji jeden menší stůl a u něj přivedeno 230V. U svateb v exteriéru musí být místo DJe zakryto party stanem, nebo velkým slunečníkem apod.


Co u vás znamená plná a menší výbava techniky a je v tom cenový rozdíl?

Plná výbava je kompletní zvuková aparatura a DJ stage = vlastní skládací stůl s rampou se světly, stativy reproduktorů jsou potaženy bílou látkovou lycrou, vše je nasvíceno do barvy, tak aby to na dané místo vzhledově zapadlo. Dále je součástí bublifuk a výrobník umělé mlhy s vůní vanilky.  

Menší výbava je kompletní zvuková aparatura bez DJ stage s možností bublifuku a umělé mlhy. U této varianty je nutné mít od vás připravený stůl pro mixážní pult. Tato varianta se používá pro akce, kde prostory mají malé místo. 

U obou variant není při kalkulaci žádný rozdíl v ceně. Rozdíl je akorát v délce času pro postavení (60 nebo 35 minut) jak již bylo výše zmíněno. Více v Technika.


Můžeme si říct o konkrétní písničky, poslat vlastní playlist ?

Ano, je to jedna z náležitostí, které s vámi probírám, když si mě objednáte. Určitě je dobré sepsat vaše oblíbené písničky a hudební styly. Nemusí to být dlouhý seznam, jde spíše o představu toho, jaký máte hudební vkus a co preferujete. Také můžete dát najevo, které písničky a interprety nechcete slyšet. Určitě ale nechte DJovi prostor také pro vlastní kreativitu.


Je potřeba osobní schůzka s DJem ?

Osobní schůzka není nutná a osobně ji nevyžaduji, protože spousta věcí se dá vyřešit přes e-maily, telefonní hovor, případně přes zprávy. Pokud si mě objednáte a přesto pak budete chtít se mnou osobní schůzku, nebudu se tomu bránit a rád přijedu.

Rozhodně nejezdím na schůzky informačního charakteru, kde se teprve budete rozhodovat, zda si mě vyberete či nikoliv. Z hlediska časové náročnosti a četnosti poptávek na to není čas. Veškeré informace, např. to jak vypadám, videa z akcí, fotky a recenze najdete přímo na tomto webu nebo sociálních sítí.


Pokud se rozhodneme pro vás, jaký je další postup ?

Zaujaly vás recenze a moje maličkost? Jestli ano a chtěli byste mě využít na jakoukoliv akci, pak stačí na těchto stránkách vyplnit Kontaktní formulář a já se vám v co nejkratším čase ozvu. Pokud se na všem dohodneme a budu mít termín volný, pak v dalším e-mailu bychom společně vytvořili objednávku a upřesnili si podrobnosti ohledně výběru hudby a organizační věci. Další postupy jsou individuální, komunikace prostřednictvím e-mailu, telefonu, nebo na messengeru.


NENAŠLI JSTE ZDE ODPOVĚĎ NA SVOJI OTÁZKU ?