ČASTÉ DOTAZY

Vaše nejčastější otázky a odpovědi na ně.

 

Jak dlouho dopředu si musím DJe objednat?

Doporučuji co nejdříve, abyste u mě o váš termín nepřišli. Často se mi stává, že na stejný termín se sejde i několik poptávek najednou. Proto pokud už máte termín stanovený, zbytečně to neodkládejte. Běžně mám rezervace i na rok dopředu. Všechny obsazené termíny naleznete v mém kalendáři.


Kolik zaplatíme za služby a kdy se platí?

Ceny jsou individuální a liší se dle vámi vybrané služby. Můj honorář se skládá z fixní částky za hraní a moderování, v ceně je započítán i čas přípravy písniček, údržba a opotřebení aparatury, čas na přípravu a balení techniky. Na základě vaší poptávky vždy dostanete přesnou cenovou kalkulaci. 

ZDARMA ke všem službám je: doprava do 100 km od Trutnova, výrobník umělé mlhy a bublinek

Záloha ve výši 2000 Kč se platí dopředu při závazné rezervaci a objednání mých služeb - převodem na účet.

Doplatek ceny za moji účast je v den konání na místě, před zahájením produkce - v hotovosti.


Jak dlouho bude DJ hrát?

Toto je vždy na individuální dohodě s objednavatelem. Běžná délka mojí účasti na svatbách je cca 8 - 9 h. Začíná se prvním tancem novomanželů. Doba hraní se dá přizpůsobit a odvíjí se hlavně podle vašich požadavků, může se jednat i o celý den (od ozvučení obřadu, přes hudební podkres k hostině, až po večerní zábavu s koncem v nočních hodinách). Moje účast na všech akcích končí v nočních hodinách, nejdéle ve 2:00 h.


Bude DJ také moderovat?

Jako profesionální DJ nejen odehraji, ale také moderuji jakoukoliv vaši akci. Pokud budete pořádat svatební hry a soutěže, rád vám je uvedu a pomohu moderovat. Je také vhodné, aby se do moderování a příprav her zapojil někdo ze svatebních hostů (obvykle svědci - nejlépe znají ženicha s nevěstou a většinou i nejvíc hostů). Běžně moderuji a uvádím písničky na přání, hudební hry, různá sdělení, atd. Rád Vám i poradím, kdy je vhodné soutěže zařadit a zajistím technické věci - bezdrátový mikrofon, hudební podkres. V případě speciálních požadavků na hudbu, ozvučení je dobré to napsat předem.


Jaké další služby nabízíte?

Z dalších služeb co nabízím je ozvučení obřadu, podmanivý hudební podkres k hostině, moderování, hraní nejen na svatbách ale i na ostatních akcích. Součástí mojí produkce je světelná technika s paprskovými a laser efekty, výrobníkem umělé mlhy a bublifukem. Nasvícení aparatury v barvě vaší svatby. Podle dohody - na svatbách jako bonus ode mě dostanete fotky a krátké sestříhané video, máte pak skvělou vzpomínku na vaši párty.


Máte možnost ozvučit náš obřad?

Ano, ale tato služba je navíc za příplatek. Ozvučení obřadu na svatbách, kde se obřad odehrává v exteriéru či interiéru není problém. Součástí této služby je nejen zajištění hudebního podkresu a pouštění písniček pro jednotlivé části obřadu i po něm, ale také možnost ozvučení oddávajícího bezdrátovým mikrofonem umístěném na stativu. Na místě obřadu je potřeba připravit jeden stůl (min. rozměry 100x60 cm) a v rozumné vzdálenosti dostupnou zásuvku 230V. Písničky pro obřad je nutné připravit předem na základě e-mailu s popisem průběhu obřadu. V případě nepříznivého počasí je nutné zajistit zastřešení místa, kde stojí aparatura. 


Hrajete také po klubech a diskotékách?

Jsem specializovaný jako "Svatební DJ", proto hraji převážně na akcích typu: svatby, oslavy, firemní večírky, plesy, nebo vesnické zábavy, kde není potřeba hrát jen jeden hudební styl celý večer. Mám rád bližší kontakt s lidmi a pestrý výběr muziky, což mi kluby a diskotéky neumožní. 

Nabídky klubů a diskoték odmítám!


Co vše je potřeba pro DJe zajistit a jak dlouho trvá jeho příprava?

Zajistit volný prostor, odkud bude DJ hrát (cca 3x2 m) s dobrou dostupností zásuvky el. 230V. Volné parkovací místo pro osobní auto DJe. Pokud k vám přijedu v plné výbavě, pak příprava zvukové a světelné techniky trvá zhruba 60 minut. Aparatura, kterou vozím je skladná a její instalace je poměrně rychlá. Součástí mojí aparatury je i rozkládací stůl s rampou na světla. Pokud to malá kapacita prostoru místa nedovolí, pak požaduji mít navíc připravený stůl (min. rozměry 100x60 cm) a v tomto případě pak jezdím se základní výbavou kde příprava trvá do 30 minut.


Co je PLNÁ / ZÁKLADNÍ výbava techniky a jaký je cenový rozdíl?

PLNÁ výbava je kompletní technika s DJ stage = zvuková aparatura s vlastním skládacím stolem a světelnou rampou, stativy reproduktorů jsou potaženy bílou látkovou lycrou, vše je příjemně nasvíceno. Součástí je také bublifuk a výrobník umělé mlhy. Tato varianta se používá pro Svatby a velké prostory.

ZÁKLADNÍ výbava je technika bez DJ stage = vše je stejné jako u Plné výbavy, akorát zde není skládací DJ stůl a nasvícení reproduktorů. U této varianty požaduji připravený stůl (100x60 cm). Tato varianta se používá pro krátké akce, oslavy, večírky, zábavy či malé prostory. 

U obou variant není cenový rozdíl při výsledné kalkulaci. Rozdíl je pouze v délce potřebného času pro postavení (60 nebo 30 minut). Více v Technika.


Může DJ hrát i venku?

Ano, při příznivém počasí mohu hrát kdekoliv, pouze je potřeba vhodným způsobem zajistit (např. party stanem, velkým slunečníkem), aby nedošlo k poškození techniky (deštěm, prachem, neukázněnými hosty, atd.) V případě ozvučení obřadu pak požaduji navíc menší stůl a u něj přivedeno 230V.


Může se DJ během účasti přemístit s aparaturou na jiné místo?

Bohužel NE. Během celé mojí délky účasti bude aparatura postavená na předem dohodnutém místě a poté již nebude možné s ní jakkoliv manipulovat či přesouvat na jiné místo! Aparatura každým přesunem trpí a opotřebovává se. (Výjimkou jsou pouze svatby s ozvučením obřadu, kde se poté aparatura přenáší na finální místo pro taneční zábavu.)


Můžeme si říct o konkrétní písně, vlastní playlist?

Ano, určitě je dobré sepsat vaše oblíbené písničky, interprety a hudební styly. Nemusí to být dlouhý seznam, jde spíše o představu toho, jaký máte hudební vkus a co preferujete. Také můžete dát najevo, které písně a interprety nechcete slyšet. Určitě ale nechte DJovi prostor také pro vlastní kreativitu.


Je potřeba se osobně setkat s DJem?

Není to nezbytně nutné, osobní schůzky nevyžaduji, protože na spoustě věcí se lze domluvit přes e-maily, telefonní hovor, případně přes zprávy. Pokud si mě objednáte a přesto pak budete chtít se mnou osobní schůzku, nebudu se tomu bránit a rád přijedu (třeba na půli cesty).

Rozhodně nejezdím na schůzky informačního charakteru, kde se teprve budete rozhodovat. Z hlediska časové náročnosti, četnosti poptávek a pracovní vytíženosti na to není čas. Veškeré podstatné informace naleznete přímo na tomto webu či sociálních sítí.


Jaký je další postup, když se rozhodneme pro vás?

Zaujala vás moje webová prezentace? Jestli ano a chtěli byste mých služeb využít, pak stačí vyplnit a odeslat tento : Kontaktní formulář . V co nejkratším čase se vám ozvu a pokud budu mít vámi zvolený termín volný, dohodneme v dalších e-mailech podrobnosti a vytvořili bychom společně objednávku a upřesnili si výběr hudby a organizační věci. Další postupy jsou individuální, komunikace prostřednictvím e-mailu, telefonu, nebo na messengeru.


NENAŠLI JSTE ZDE ODPOVĚĎ NA SVOJI OTÁZKU ?